Markety budowlane gotowe na drugą falę [PODCAST]

Justyna SmolińskaJustyna Smolińska
opublikowano: 2020-08-25 10:00

Na początku pandemii wielu Polaków zajęło się remontem domu lub mieszkania, a markety budowlane przeżywały prawdziwe oblężenie. Jak było potem? W tym odcinku Podcastu Antykryzysowego porozmawiamy z Krzysztofem Kordulewskim, prezesem Leroy Merlin Polska o tym jak oni poradzili sobie w czasie pandemii, jak sytuacja epidemiczna wpłynęła na sprzedaż, dlaczego nie skorzystali z rządowego wsparcia i jak wyglądają u nich przygotowania do ewentualnej drugiej fali epidemii.

- Na szczęście mieliśmy zgromadzone materiały higieniczne i w momencie, kiedy zostały ogłoszone pierwsze restrykcje, mogliśmy rozpocząć funkcjonowanie sklepów w taki sposób, żeby zagwarantować maksymalne bezpieczeństwo pracownikom, jak i naszym klientom. Oczywiście impakt na wyniki był bardzo duży, w takim szczytowym momencie spadki obrotów były rzędu nawet 50 proc., więc na tę sytuację myślę, że żadne przedsiębiorstwo nie było przygotowane. Podjęliśmy szereg działań oszczędnościowych, tak żeby móc zagwarantować naszym pracownikom miejsca pracy, bo jedną z pierwszych decyzji, które podjęliśmy, było to że niezależnie od tego co się będzie działo na rynku, żaden z naszych pracowników nie straci pracy - mówi Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska.

Wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na Spotify i Apple Podcasts.