- Na szczęście mieliśmy zgromadzone materiały higieniczne i w momencie, kiedy zostały ogłoszone pierwsze restrykcje, mogliśmy rozpocząć funkcjonowanie sklepów w taki sposób, żeby zagwarantować maksymalne bezpieczeństwo pracownikom, jak i naszym klientom. Oczywiście impakt na wyniki był bardzo duży, w takim szczytowym momencie spadki obrotów były rzędu nawet 50 proc., więc na tę sytuację myślę, że żadne przedsiębiorstwo nie było przygotowane. Podjęliśmy szereg działań oszczędnościowych, tak żeby móc zagwarantować naszym pracownikom miejsca pracy, bo jedną z pierwszych decyzji, które podjęliśmy, było to że niezależnie od tego co się będzie działo na rynku, żaden z naszych pracowników nie straci pracy - mówi Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska.
Wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na Spotify i Apple Podcasts.