Marki witają Royal Baby

AD
opublikowano: 23-07-2013, 13:16

Brytyjscy marketingowcy obsługujący największe światowe marki byli przygotowani na narodziny dziecka Williama i Kate. Od Pampersów przez Coca-Colę po Jamiego Olivera - wszyscy stanęli na wysokości zadania.

W większości polem ich reakcji były oczywiście media społecznościowe, zwłaszcza brytyjski Twitter i Instagram. Nie zawiodło brytyjskie poczucie humoru.

Ciasteczko dla Royal Baby

 

Pomysł firmy Oxo, producenta żywności w UK

 

"Nie możemy się doczekać, by pokazać Ci świat"

 

Trzy kubeczki Starbucks'a

 

Jamie Oliver piecze królewski placek

 

 

Gratulacje od Coca-Coli

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AD

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu