Maserati będzie błyszczącym klejnotem

ŁO
14-08-2018, 16:30

Nowy prezes koncernu Fiat Chrysler Automobiles nie przestaje wierzyć w jedną z najcenniejszych marek w swoim portfolio. Wynik sprzedaży pokazują jednak, że zadanie nie będzie łatwe.

- Mike Manley, który w ubiegłym miesiącu zastąpił zmarłego Sergio Marchionne na stanowisku prezesa Fiat Chrysler Automobiles, powiedział, że koncern przywróci wzrost sprzedaży i rentowność marki Maserati po rozczarowującym drugim kwartale - donosi serwis Automotive News Europe.  

Maserati levante
Zobacz więcej

Maserati levante

Bloomberg

Sprzedaż włoskiego producenta luksusowych sportowych samochodów rzeczywiście poleciała na łeb na szyję. W drugim kwartale spadła o 41 proc. w porównaniu z tym samym okresem w 2017 r. Głównym powodem jest spadek sprzedaży o 69 proc. na kluczowym chińskim rynku.  

W pierwszej połowie roku Włosi dostarczyli na 17,2 tys. samochodów, czyli o 31 proc. mniej niż w zeszłym roku.  

FCA ma ambitne plany związane z luksusową marką. Maserati ma osiągnąć sprzedaż na poziomie 100 tys. egzemplarzy rocznie do 2022 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Maserati będzie błyszczącym klejnotem