Mattel poszerzy definicję piękna

opublikowano: 13-02-2019, 22:00

Jesienią zadebiutują nowe lalki Barbie, które dołączą do stale poszerzającej się kolekcji „Fashionistas”, która obejmuje postacie o różnych kształtach, rozmiarach i rasach.

Przełom nastąpił w 2016 r., gdy największy na świecie pod względem przychodów ze sprzedaży producent zabawek wypuścił na rynek zupełnie nowe wersje Barbie — lalki miały krągłości, były drobne lub wysokie, poza tym reprezentowały różne kolory skóry, pokazując różnorodność. Mattel postanowił teraz pójść o krok dalej i wprowadzić lalki reprezentujące także osoby niepełnosprawne. Jedna z nowych lalek ma być na wózku inwalidzkim, a druga mieć protezę nogi. Amerykański koncern ma nadzieję, że w ten sposób poszerzy definicję piękna.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy