Mattel poszerzy definicję piękna

opublikowano: 13-02-2019, 22:00

Jesienią zadebiutują nowe lalki Barbie, które dołączą do stale poszerzającej się kolekcji „Fashionistas”, która obejmuje postacie o różnych kształtach, rozmiarach i rasach.

Przełom nastąpił w 2016 r., gdy największy na świecie pod względem przychodów ze sprzedaży producent zabawek wypuścił na rynek zupełnie nowe wersje Barbie — lalki miały krągłości, były drobne lub wysokie, poza tym reprezentowały różne kolory skóry, pokazując różnorodność. Mattel postanowił teraz pójść o krok dalej i wprowadzić lalki reprezentujące także osoby niepełnosprawne. Jedna z nowych lalek ma być na wózku inwalidzkim, a druga mieć protezę nogi. Amerykański koncern ma nadzieję, że w ten sposób poszerzy definicję piękna.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy