mBank mocny w hipotekach

Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Pod lupą kapituły rankingu Złoty Bankier znalazły się w tym roku propozycje banków przygotowane dla trzech różnych typów gospodarstw domowych. Analizowane były oferty przygotowane w styczniu, lutym i marcu, z różną wysokością wkładu własnego, a w dwóch miesiącach także z oprocentowaniem okresowo stałym. Podstawą oceny był zestaw kilkudziesięciu zmiennych pogrupowanych w kategorie: koszt, elastyczność, e-obsługa oraz dostępność.

W klasyfikacji generalnej pierwsze miejsce zajął mBank, prezentujący się bardzo dobrze przede wszystkim w kategorii kosztów kredytu ze zmiennym oprocentowaniem oraz elektronicznych formach obsługi. Zdecydowanie bardziej aktywnie niż w poprzednich latach konkurował na rynku hipotek.

mBank mocny w hipotekach

opublikowano: 06-06-2022, 20:00
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Pod lupą kapituły rankingu Złoty Bankier znalazły się w tym roku propozycje banków przygotowane dla trzech różnych typów gospodarstw domowych. Analizowane były oferty przygotowane w styczniu, lutym i marcu, z różną wysokością wkładu własnego, a w dwóch miesiącach także z oprocentowaniem okresowo stałym. Podstawą oceny był zestaw kilkudziesięciu zmiennych pogrupowanych w kategorie: koszt, elastyczność, e-obsługa oraz dostępność.

W klasyfikacji generalnej pierwsze miejsce zajął mBank, prezentujący się bardzo dobrze przede wszystkim w kategorii kosztów kredytu ze zmiennym oprocentowaniem oraz elektronicznych formach obsługi. Zdecydowanie bardziej aktywnie niż w poprzednich latach konkurował na rynku hipotek.

Na drugim miejscu znalazł się Santander Bank Polska, który zdobył co najmniej dobre oceny w większości analizowanych obszarów. Oferta wyróżniała się w szczególności pod względem dostępności, w tym parametrów akceptacji różnych źródeł dochodów.

Trzecia lokata przypadła bankowi Credit Agricole, który dzięki dobrej pozycji w kategoriach jakościowych, a także wyróżniającej się ofercie z oprocentowaniem okresowo stałym sięgnął po miejsce na podium. Warto zwrócić uwagę, że również w zeszłorocznej edycji Złotego Bankiera znalazł się w pierwszej trójce.

XIII ranking jakości obsługi klienta, produktów i komunikacji marketingowej - czytaj cały raport.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane