mBank rekomenduje „kupuj” Ten Square Games

GSU
opublikowano: 2020-04-29 17:19

BM mBanku rozpoczęło rekomendowanie Ten Square Games od zalecenia „kupuj” z ceną docelową 462 zł.

„Ten Square Games udowodniło, że odpowiednie zarządzanie produktem pozwala na osiąganie ponadprzeciętnych wyników. W efekcie nakładów marketingowych, ciągłej akwizycji graczy oraz konsekwentnie prowadzonych usprawnień w grze Fishing Clash, jej sprzedaż wzrosła z 3,8 mln zł w 2017 roku do 206 mln PLN w 2019 roku” – czytamy w raporcie. 

Analitycy zwracają uwagę, że premiera „Fishing Clash” miała miejsce w 2017 roku, co sprawia że produkcja jest w relatywnie wczesnym stadium rozwoju potencjału komercyjnego w porównaniu z innymi tytułami z segmentu.

„Uważamy, że coraz lepszy model monetyzacji, inwestowanie w marketing oraz ekspansja geograficzna pozwolą na dalsze skalowanie przychodów projektu” – napisali.

Przypominają, że spółka posiada obecnie trzy gry w fazie soft-launch, które zgodnie z oczekiwaniami powinny wejść w fazę hard-lauch w trzecim kwartale.

„Potencjalny sukces komercyjny którejś z produkcji będzie stanowił przesłankę do podniesienia naszych prognoz. Światowy kryzys wywołany przez COVID-19 nie powinien zagrozić naszym prognozom dla Spółki, a może wręcz okazać się wsparciem dla generowanej sprzedaży - pozostanie dużej ilości użytkowników w domach” – napisali.

BM mBanku prognozuje w I kw. 2020 r. wzrostu EBTIDA 204% r/r do 37,9 mln zł. W całym roku oczekują 147,2 mln zł EBITDA.

Artykuł jest skrótem raportu wydanego przez BM mBanku 23 kwietnia.