Na wyobraźnię inwestorów podziałało to, że w komunikacie wspomniano, że chodzi o produkty medyczne związane z profilaktykąoraz szczepionkom przeciw wirusowi 2019-nCoV.

Jak zaznaczono, nie chodzi jednak tylko o te produkty.
MBF z partnerem ma m.in. wykorzystywać kanały sprzedażowe będące w posiadaniu fundacji dla produktów medycznych związanych z wirusem 2019-nCoV (testy na obecność wirusa, specjalistyczne maseczki ochronne, szczepionki zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Polsce).
Strony mają przeanalizować możliwosć eksportu tych produktów, świadczyć usługi konsultingu oraz zajmować się importem.
Fundacja Simedical zajmuje się m.in.: ochroną i promocją zdrowia, działalnością na rzecz osób niepełnosprawnych, działalnością na rzecz osób starszych i w wieku emerytalnym oraz działalnością wspomagającą rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości gospodarczej.
Jak dodano, MBF negocjuje z jedną z hurtowni farmaceutycznych, ale nie sprecyzowano, czego dotyczą rozmowy.