Meandry szkolnego rynku

Zbliża się wrzesień, czas do szkoły. A wcześniej – hurmem na zakupy zeszytów, tornistrów, telefonów, komputerów... Zaś później – korepetycje, nierzadko problemy spowodowane zbyt dużym obciążeniem psychicznym czy niezadowolenie z wybranej szkoły.

Z jednej strony to jeden z bardziej przewidywalnym, a więc w tym sensie – nudnych – rynków. Z drugiej – budzący ogromne emocje wśród rodziców, uczniów, nauczycieli i zwłaszcza przez ostatnie miesiące nieschodzący z czołówek wszystkich mediów.

W tym odcinku „Pulsu Biznesu do słuchania” patrzymy na rynek szkolny z innej perspektywy. Patrycja Venulet, dyrektor z Deloitte, zabierze nas w finansowe i handlowe aspekty przygotowań do szkoły. Jan Wróbel, współtwórca słynnej Bednarskiej, nauczyciel szkolny i dziennikarz radiowy, doradzi jak wybrać szkołę i będzie przekonywał o bezsensie rankingów szkół, Magdalena Florczyk z serwisu e-korepetycje.net opowie o trendach w korepetycjach, jakże nieodzownej części roku szkolnego. Będzie też o psychicznej kondycji uczniów – Danuta Wieczorkiewicz, założycielka i prezes Fundacji Zobacz... Jestem, poradzi, co powinno nas zaniepokoić w zachowaniu dzieci.

Wszystkie odcinki Pulsu Biznesu do słuchania na www.pb.pl/dosluchania i w Twojej aplikacji podcastowej (np. na Spotify lub w Lectonie).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepańska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu