Mercator oszczędnie dzieli się planami

Producent i dystrybutor rękawic nadal generuje wysokie zyski, ale boryka się z efektami obniżki cen. Pomysłami na wydanie góry gotówki na razie się nie dzieli

Przeczytaj i dowiedz się:

  • co główny akcjonariusz Mercatora mówi o planowanych inwestycjach spółki
  • jak spadek cen rękawic wpłynął na wyniki Mercator
  • jakie są globalne trendy na tym rynku

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ

Być może zainteresuje Cię też: