BNP Paribas będzie dostarczać dilerom oraz klientom indywidualnym i instytucjonalnym MG Motor produkty i usługi dotyczące finansowania zakupu pojazdów, w formie kredytu, leasingu i najmu długoterminowego
- Partnerstwo z BNP Paribas to kolejny ważny krok dla marki MG na polskim rynku. Nowa oferta finansowa, stworzona z myślą o potrzebach zarówno klientów indywidualnych, jak i flotowych oraz biznesowych, pozwala cieszyć się jazdą nowymi samochodami MG na jeszcze lepszych warunkach. Dzięki szerokiej gamie produktów finansowych, takich jak leasing operacyjny czy najem długoterminowy, jesteśmy w stanie dopasować ofertę do specyfiki każdej firmy- mówi cytowany w komunikacie Lin Peng, dyrektor generalny MG na polskim rynku.
Volodymir Radin, wiceprezes BNP Paribas Bank Polska, dodaje, że współpraca z MG otwiera przed bankiem nowe możliwości współpracy z dynamicznie rozwijającą się marką.
Warto podkreślić, że i bez partnera finansującego MG radzi sobie w Polsce doskonale. Tylko w lipcu tego roku marka zarejestrowała 662 auta, a to więcej niż np. Citroen (633), Fiat (544), Seat (426) czy Suzuki (627). Po siedmiu miesiącach tego roku (czyli na dobrą sprawę od rozpoczęcia sprzedaży w naszym kraju) MG wydało klientom 3717 samochodów, co daje marce 22. miejsce na liście najbardziej popularnych aut w Polsce. MG już wyprzedza m.in Jeepa, Hondę czy Mitsubishi. Można się spodziewać, że wraz z pojawieniem się oferty dla firm wzrost sprzedaży MG nad Wisłą nabierze jeszcze szybszego tempa.