Michelle Pfeiffer ma własne transparentne perfumy

opublikowano: 08-04-2019, 22:00

60-letnia aktorka, znana z ról w „Batmanie” i „Niebezpiecznych związkach”, ogłosiła wejście na rynek pięciu nowych zapachów pod marką Henry Rose — poinfirmował Bloomberg.

To efekt jej dziewięcioletniej współpracy z International Flavors and Fragrances, 130-letnią firmą produkującą perfumy. Za biznesowym debiutem Michelle Pfeiffer kryje się jednak pewna misja: promocja transparentności na globalnym rynku perfum wartym 532 mld USD.

Zobacz więcej

Fot.Danielle Levitt via Henry Rose

— Markowe zapachy to wciąż skrzynia pełna niewiadomych, jeśli mówimy o transparentności składu — powiedziała w jednym z wywiadów aktorka.

Ze składnikami zapachowymi jest jak z tajnymi rodzinnymi przepisami — nikt nie chce ich ujawnić.

Linia perfum Henry Rose ma to zmienić. Wszystkie składniki użyte do skomponowania zapachów są podane do publicznej wiadomości przez producenta, a także zatwierdzone przez organizację Environmental Working Group (EWG0), co jest równoznaczne z posiadaniem przez nie atestu bezpieczeństwa.

To pierwsze takie perfumy na rynku — podkreśla Bloomberg.

Nazwy poszczególnych kompozycji zapachowych marki Henry Rose to: Torn (cierń), Last Light (ostatnia noc), Jake's House, Dark Is Night (ciemna noc), Fog (mgła).

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy