Mikołaj zapuka podczas home office

opublikowano: 04-12-2020, 16:26

Jeśli w tym roku odbędą się tzw. firmowe wigilie, to raczej online. Z podarunków pracodawcy rezygnować nie chcą.

Pandemia przekreśliła możliwość organizowania ważnych dla firm wydarzeń w tradycyjnej formie i sprawiła, że wiele z nich szuka alternatywnej opcji dla takich spotkań, w tym także tzw. firmowych wigilii. Niektóre działy HR rozpatrują możliwość zorganizowania świątecznego spotkania online. Takich ofert z wykorzystaniem platform na rynku przybywa. W transmisji na żywo można wynająć konferansjera i przygotować dla uczestników artystyczny występ.

Większość pracodawców stawia jednak raczej na przygotowanie podarunków dla pracowników. Nie chcą z tego zrezygnować nawet tam, gdzie praca jest wykonywana w trybie zdalnym. Pomysły na upominki są różne – od firmowych gadżetów i artykułów żywnościowych, zwłaszcza owoców i bakalii, po nawet maseczki ochronne i płyny do dezynfekcji.

– Od początku drugiej fali pandemii widzimy rosnące zainteresowanie firm zdrowymi paczkami dla pracowników, które można wysłać im na home office. W ciągu ostatnich lat poznaliśmy dobrze pracodawców i wiedzieliśmy, że wielu z nich będzie poszukiwać alternatywnej opcji dla dostaw owoców do biur, aby nie rezygnować z wdrożonego benefitu i pokazać zatrudnionym, że firma dba o ich zdrowie i docenia zaangażowanie, szczególnie w trudnych dla biznesu czasach – podkreśla Jacek Kwiecień, prezes Dailyfruits.

Pracodawcy mają nadzieję, że świąteczne paczki wysyłane do mieszkań i domów pracowników będą spotykały się z pozytywną reakcją zatrudnionych.

– W związku z długotrwałą pracą zdalną postanowiliśmy zapewnić trochę owocowej radości naszym pracownikom w domowym zaciszu. Akcja została przyjęta z dużym entuzjazmem – przyznaje Maja Kujawa, młodsza specjalistka HR w Volkswagen Group Services.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: IWA

Polecane