Milion dla najlepszego start-upu

opublikowano: 27-01-2021, 12:19

TDJ Pitango Ventures rozpoczął nabór do konkursu dla spółek technologicznych. Zwycięzcy dostaną pieniądze na rozwój projektów. Patronem medialnym Seed Competition 2 jest „Puls Biznesu”.

Aż do 1 mln zł - tyle otrzyma najciekawszy projekt technologiczny, wyłoniony w drugiej edycji konkursu polsko-izraelskiego funduszu TDJ Pitango Ventures - Seed Competition, która właśnie się rozpoczęła. Oprócz nagrody pieniężnej zwycięzca dostanie zaproszenie do udziału w programie mentoringowym dla start-upów oraz dostęp do międzynarodowej sieci kontaktów jednego z największych funduszy w kraju. Konkurs jest realizowany we współpracy z izraelskim Pitango VC, Google for Startups, Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, fundacją Startup Poland oraz firmą TDJ.

Zgłaszać się mogą przedsiębiorcy działający na polskim rynku lub chętni do przeprowadzenia w Polsce procesu „inkubacji” biznesu. Nabór potrwa do 11 lutego.

Organizatorzy poszukują zwłaszcza start-upów pracujących nad nowatorskimi rozwiązaniami z obszarów: agritech, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, uczenie maszynowe, big data, blockchain, cyberbezpieczeństwo, oprogramowanie dla biznesu, e-sport, e-zdrowie, fintech, proptech itp. Daniel Star, partner zarządzający w TDJ Pitango Ventures, podkreśla, że projekty powinny mieć potencjał globalnego skalowania, istotny jest także ich wpływ na poprawę codziennego życia ludzi na całym świecie.

- Start-upom we wczesnej fazie rozwoju nie wystarczy jedynie finansowanie. Żeby osiągnąć pełny potencjał i dobrnąć do kolejnego etapu, równie mocno potrzebują wiedzy i doświadczenia osób, które od wielu lat działają w interesującej je branży lub po prostu znają się na budowaniu spółek. Dlatego w konkursie dajemy nie tylko kapitał, ale też dostęp do mentoringu - podkreśla Wojciech Fedorowicz, partner zarządzający w TDJ Pitango Ventures.

Przypomnijmy: zwycięzcami pierwszej edycji „Seed Competition” zostały GGPredict oraz Syntoil. Przy wsparciu inwestorów spółki zwiększyły aktywność na rynku. GGPredict został zaproszony do akceleratora Hype Sports Innovation i wygrał Esport & Media Demo Day. Syntoil buduje właśnie zakład produkcyjny i rozpoczął współpracę ze światowymi producentami opon i firmami z sektora chemicznego. Pozyskał także 2,5 mln EUR z unijnego Horyzontu 2020.

Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
×
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane