Millennium ma już 100 tys. klientów

Paweł Zielewski
opublikowano: 31-10-2000, 00:00

Millennium ma już 100 tys. klientów

Po dwóch latach działalności detaliczne Millennium BIG Banku Gdańskiego oznajmiło, że sieć 159 oddziałów w Polsce obsługuje już ponad 100 tys. klientów, którzy zdeponowali w banku około 1 mld zł.

Millennium był pierwszym bankiem detalicznym, który na masową skalę wprowadził do oferty prestiżowe karty American Express, mimo że podstawową kartą nadal pozostaje w nim Visa Electron. Obecnie bank posiada placówki w 59 miastach. Najbardziej rozwiniętą sieć ma w Warszawie — 44 oddziały. Przedstawiciele banku zapowiadają, że do końca 2001 roku Millennium będzie miało 250 placówek.

Detaliczny bank BIG BG postrzegany był od początku jako konkurencja dla Handlobanku (oba banki ruszyły dwa lata temu z dwutygodniowym różnicą w czasie). Detaliczne ramię Banku Handlowego zdołało jednak zdobyć około 50 tys. klientów więcej.

Handlobank nie posiada jednak wyspecjalizowanej oferty kredytowej, np. długoterminowych kredytów mieszkaniowych, które znajdują się w ofercie Millennium. Natomiast detalista BIG BG od dwóch lat nie może zdecydować się na uruchomienie bankowości internetowej, która z kolei od maja 2000 r. działa w Handlobanku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Zielewski

Polecane