Skierniewicka spółka pracuje nad zmianą strategii debiutu. Wkrótce poda szczegóły.
Skierniewicka spółka pracuje nad zmianą strategii debiutu. Wkrótce poda szczegóły.
Skierniewicka spółka pracuje nad zmianą strategii debiutu. Wkrótce poda szczegóły.
Skierniewicka spółka pracuje nad zmianą strategii debiutu. Wkrótce poda szczegóły.
Mirbud, specjalizujący się w budowie obiektów przemysłowych, centrów logistycznych, handlowych i mieszkań, nie rezygnuje z giełdowych planów. Ale na pewno je zmodyfikuje.
— Zarząd pracuje nad nową strategią debiutu. Powinna być gotowa do 15 listopada. Wówczas podamy więcej szczegółów — zapewnia Małgorzata Konarska, rzeczniczka Mirbudu.
Oznacza to, że zmienić się mogą cele emisyjne i parametry oferty. Miała ona opiewać na 50-70 mln zł. Przypomnijmy, że w lipcu Komisja Nadzoru Finansowego na wniosek Mirbudu zawiesiła postępowanie w sprawie prospektu emisyjnego. Spółka tłumaczyła, że przedłużające się przygotowania do debiutu spowodowały dezaktualizację danych. Zarząd zdecydował o zmianie prospektu i uzupełnieniu go o dane finansowe z 2007 r. oraz z I półrocza 2008 r.
W całym 2008 przychody grupy mają sięgnąć 300 mln zł, a zysk netto 20 mln zł. Zdaniem Małgorzaty Konarskiej, prognoza nie jest zagrożona, tym bardziej że portfel firmy zapełniają kolejne nowe zlecenia. Ostatnio Mirbud powiększył go m.in. o kontrakt na 100 mln zł na budowę II etapu centrum Maximus w Nadarzynie koło Warszawy oraz umowę na 24 mln zł za rozbudowę kompleksu produkcyjno-magazynowego w Kutnie.
Podpis: ANP