Firma zwyciężyła z Budimeksem i Hochtiefem w elektronicznej aukcji, która trwała ponad osiem godzin. PPL twierdzi, że dzięki aukcji udało się obniżyć kwotę, którą planowało przeznaczyć na tę inwestycję, o ponad 60 mln zł. Warto jednak przypomnieć, że oferta Mirbudu złożona w połowie grudnia opiewała na 241,5 mln zł. Przetarg unieważniono, bo czas realizacji określono na 10 miesięcy i potencjalni wykonawcy odwołali się do Krajowej Izby Odwoławczej, która zdecydowała o wydłużeniu go do 26 miesięcy.

W grudniu przeprowadzono pierwszą aukcję elektroniczną. Zakończyła się niepowodzeniem w związku z problemami technicznymi, a Hochtief i Mirbud złożyły odwołania (oddalone przez KIO). Na początku stycznia odbyła się kolejna aukcja elektroniczna, którą wygrał Mirbud, ale została unieważniona, bo Budimex napotkał problemy techniczne. PPL liczy, że podpisze umowę z wykonawcą terminalu w lutym, a prace rozpoczną się z początkiem sezonu budowlanego. Gdy w kwietniu 2018 r. PPL ogłosiło, że lotnisko zapasowe dla Warszawy będzie w Radomiu, zapowiadało inwestycje rzędu 425 mln zł i otwarcie wiosną 2020 r.