Mirbud wygrywa w Łazach

opublikowano: 28-07-2009, 08:04

Portfel budowlanej spółki znów się powiększył. Mirbud liczy jednak na więcej.

Do portfela Mirbudu, specjalizującego się w generalnym wykonawstwie, wpadła kolejna znacząca umowa. W minioną sobotę firma zawarła ją z inwestorem Sinda Poland Corporation. Kontrakt dotyczy wykonania dwóch etapów budowy obiektów biurowo-magazynowych w Łazach (woj. śląskie). Jego wartość sięga 20,76 mln zł brutto. Prace mają potrwać do końca czerwca 2010 r.

Wkrótce do portfela Mirbudu może wpaść jeszcze kilka zleceń.

— Czekamy na decyzję inwestora w kwestii budowy drugiego etapu hal w Nadarzynie. Mamy umowę ramową i we wrześniu kończymy pierwszy etap. Drugi jest szacowany na 100 mln zł. Decyzja powinna być na przełomie sierpnia i września. Do końca trzeciego kwartału zaś rozstrzygną się negocjacje w sprawie budowy stacji Mercedesa w Strykowie na około 60 mln zł — wylicza Jerzy Mirgos, główny akcjonariusz i dyrektor zarządzający Mirbudu.

Obecnie portfel spółki wypełniony jest w 80 proc., a jego wartość opiewa na ponad 300 mln zł.

Nie udało się zdobyć kontraktu na budowę obwodnicy Zambrowa (w przetargu startowało 14 firm i konsorcjów) oraz na budowę filharmonii w Wejherowie.

— Najniższą cenę 325 mln zł zaproponował Blifinger Berger w przetargu na obwodnicę. Pozostałe firmy proponowały ceny w przedziale między 350 a 370 mln zł. Startujemy również w przetargach na obwodnicę Pabianic. Ten rynek lepiej znamy i mamy nadzieję, że tu nam się poszczęści. W przypadku Wejherowa do najniższej oferty zabrakło nam 300 tys. zł — dodaje Jerzy Mirgos.

ANP

None
None

Do portfela Mirbudu, specjalizującego się w generalnym wykonawstwie, wpadła kolejna znacząca umowa. W minioną sobotę firma zawarła ją z inwestorem Sinda Poland Corporation. Kontrakt dotyczy wykonania dwóch etapów budowy obiektów biurowo-magazynowych w Łazach (woj. śląskie). Jego wartość sięga 20,76 mln zł brutto. Prace mają potrwać do końca czerwca 2010 r.

Wkrótce do portfela Mirbudu może wpaść jeszcze kilka zleceń.

— Czekamy na decyzję inwestora w kwestii budowy drugiego etapu hal w Nadarzynie. Mamy umowę ramową i we wrześniu kończymy pierwszy etap. Drugi jest szacowany na 100 mln zł. Decyzja powinna być na przełomie sierpnia i września. Do końca trzeciego kwartału zaś rozstrzygną się negocjacje w sprawie budowy stacji Mercedesa w Strykowie na około 60 mln zł — wylicza Jerzy Mirgos, główny akcjonariusz i dyrektor zarządzający Mirbudu.

Obecnie portfel spółki wypełniony jest w 80 proc., a jego wartość opiewa na ponad 300 mln zł.

Nie udało się zdobyć kontraktu na budowę obwodnicy Zambrowa (w przetargu startowało 14 firm i konsorcjów) oraz na budowę filharmonii w Wejherowie.

— Najniższą cenę 325 mln zł zaproponował Blifinger Berger w przetargu na obwodnicę. Pozostałe firmy proponowały ceny w przedziale między 350 a 370 mln zł. Startujemy również w przetargach na obwodnicę Pabianic. Ten rynek lepiej znamy i mamy nadzieję, że tu nam się poszczęści. W przypadku Wejherowa do najniższej oferty zabrakło nam 300 tys. zł — dodaje Jerzy Mirgos.

ANP

Do portfela Mirbudu, specjalizującego się w generalnym wykonawstwie, wpadła kolejna znacząca umowa. W minioną sobotę firma zawarła ją z inwestorem Sinda Poland Corporation. Kontrakt dotyczy wykonania dwóch etapów budowy obiektów biurowo-magazynowych w Łazach (woj. śląskie). Jego wartość sięga 20,76 mln zł brutto. Prace mają potrwać do końca czerwca 2010 r.

Wkrótce do portfela Mirbudu może wpaść jeszcze kilka zleceń.

— Czekamy na decyzję inwestora w kwestii budowy drugiego etapu hal w Nadarzynie. Mamy umowę ramową i we wrześniu kończymy pierwszy etap. Drugi jest szacowany na 100 mln zł. Decyzja powinna być na przełomie sierpnia i września. Do końca trzeciego kwartału zaś rozstrzygną się negocjacje w sprawie budowy stacji Mercedesa w Strykowie na około 60 mln zł — wylicza Jerzy Mirgos, główny akcjonariusz i dyrektor zarządzający Mirbudu.

Obecnie portfel spółki wypełniony jest w 80 proc., a jego wartość opiewa na ponad 300 mln zł.

Nie udało się zdobyć kontraktu na budowę obwodnicy Zambrowa (w przetargu startowało 14 firm i konsorcjów) oraz na budowę filharmonii w Wejherowie.

— Najniższą cenę 325 mln zł zaproponował Blifinger Berger w przetargu na obwodnicę. Pozostałe firmy proponowały ceny w przedziale między 350 a 370 mln zł. Startujemy również w przetargach na obwodnicę Pabianic. Ten rynek lepiej znamy i mamy nadzieję, że tu nam się poszczęści. W przypadku Wejherowa do najniższej oferty zabrakło nam 300 tys. zł — dodaje Jerzy Mirgos.

ANP

Do portfela Mirbudu, specjalizującego się w generalnym wykonawstwie, wpadła kolejna znacząca umowa. W minioną sobotę firma zawarła ją z inwestorem Sinda Poland Corporation. Kontrakt dotyczy wykonania dwóch etapów budowy obiektów biurowo-magazynowych w Łazach (woj. śląskie). Jego wartość sięga 20,76 mln zł brutto. Prace mają potrwać do końca czerwca 2010 r.

Wkrótce do portfela Mirbudu może wpaść jeszcze kilka zleceń.

— Czekamy na decyzję inwestora w kwestii budowy drugiego etapu hal w Nadarzynie. Mamy umowę ramową i we wrześniu kończymy pierwszy etap. Drugi jest szacowany na 100 mln zł. Decyzja powinna być na przełomie sierpnia i września. Do końca trzeciego kwartału zaś rozstrzygną się negocjacje w sprawie budowy stacji Mercedesa w Strykowie na około 60 mln zł — wylicza Jerzy Mirgos, główny akcjonariusz i dyrektor zarządzający Mirbudu.

Obecnie portfel spółki wypełniony jest w 80 proc., a jego wartość opiewa na ponad 300 mln zł.

Nie udało się zdobyć kontraktu na budowę obwodnicy Zambrowa (w przetargu startowało 14 firm i konsorcjów) oraz na budowę filharmonii w Wejherowie.

— Najniższą cenę 325 mln zł zaproponował Blifinger Berger w przetargu na obwodnicę. Pozostałe firmy proponowały ceny w przedziale między 350 a 370 mln zł. Startujemy również w przetargach na obwodnicę Pabianic. Ten rynek lepiej znamy i mamy nadzieję, że tu nam się poszczęści. W przypadku Wejherowa do najniższej oferty zabrakło nam 300 tys. zł — dodaje Jerzy Mirgos.

ANP

Do portfela Mirbudu, specjalizującego się w generalnym wykonawstwie, wpadła kolejna znacząca umowa. W minioną sobotę firma zawarła ją z inwestorem Sinda Poland Corporation. Kontrakt dotyczy wykonania dwóch etapów budowy obiektów biurowo-magazynowych w Łazach (woj. śląskie). Jego wartość sięga 20,76 mln zł brutto. Prace mają potrwać do końca czerwca 2010 r.

Wkrótce do portfela Mirbudu może wpaść jeszcze kilka zleceń.

— Czekamy na decyzję inwestora w kwestii budowy drugiego etapu hal w Nadarzynie. Mamy umowę ramową i we wrześniu kończymy pierwszy etap. Drugi jest szacowany na 100 mln zł. Decyzja powinna być na przełomie sierpnia i września. Do końca trzeciego kwartału zaś rozstrzygną się negocjacje w sprawie budowy stacji Mercedesa w Strykowie na około 60 mln zł — wylicza Jerzy Mirgos, główny akcjonariusz i dyrektor zarządzający Mirbudu.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Obecnie portfel spółki wypełniony jest w 80 proc., a jego wartość opiewa na ponad 300 mln zł.

Nie udało się zdobyć kontraktu na budowę obwodnicy Zambrowa (w przetargu startowało 14 firm i konsorcjów) oraz na budowę filharmonii w Wejherowie.

— Najniższą cenę 325 mln zł zaproponował Blifinger Berger w przetargu na obwodnicę. Pozostałe firmy proponowały ceny w przedziale między 350 a 370 mln zł. Startujemy również w przetargach na obwodnicę Pabianic. Ten rynek lepiej znamy i mamy nadzieję, że tu nam się poszczęści. W przypadku Wejherowa do najniższej oferty zabrakło nam 300 tys. zł — dodaje Jerzy Mirgos.

ANP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane