Czytasz dzięki

MLP Lublin przyciąga kolejnych najemców

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
opublikowano: 23-06-2015, 00:00

MLP Group, deweloper powierzchni magazynowych, podpisał umowę z operatorem sieci sklepów Stokrotka.

Na terenie rozwijanego parku logistycznego MLP Lublin wybuduje dla spółki będącej detaliczną częścią Grupy Kapitałowej Emperia blisko 6 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej. Z tego blisko 5,7 tys. mkw. przeznaczone będzie na cele magazynowe, w ramach których około 4 tys. mkw. stanowić będą chłodnie. Pozostałe 0,3 tys. mkw. wykorzystywane będzie na potrzeby socjalno-biurowe. Zgodnie z ustaleniami obiekt zostanie udostępniony do użytku pod koniec tego roku.

— Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z operatorem jednej z największych sieci detalicznych w Polsce. Tym bardziej że zawarta umowa ma charakter rozwojowy i umożliwia poszerzenie wynajmowanej powierzchni w przyszłości — podkreślił Radosław T. Krochta, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu MLP Group S.A. Warunki umowy uwzględniają opcję powiększenia powierzchni najmu przez Stokrotkę o kolejne 6 tys. mkw.

Budowany dla Stokrotki nowoczesny obiekt będzie pełnił funkcję centrum dystrybucyjnego obsługującego sklepy na wschodzie kraju. Sieć detaliczna Stokrotka liczy aktualnie ponad 260 supermarketów i marketów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju, przy czym najwięcej jest ich właśnie na wschodzie Polski. Struktura logistyczna Stokrotki składa się z magazynu centralnego w Teresinie oraz dziewięciu magazynów regionalnych. Pełnią one funkcje przeładunkowe i stopniowo będą zastępowane centrami dystrybucyjnymi takimi jak to powstające w MLP Lublin.

Stokrotka będzie kolejnym najemcą po firmie ABM Greiffenberger Polska, która w zeszłym roku wynajęła ok. 9,8 tys. mkw. w rozwijanym centrum logistycznym MLP Lublin. Jego docelowa powierzchnia przeznaczona na wynajem wyniesie ok. 55 tys. mkw.

— Zawarta umowa ze Stokrotką jest potwierdzeniem naszych strategicznych założeń związanych z zakładanym wzrostem zainteresowania inwestorów nowoczesnymi powierzchniami magazynowymi we wschodniej części kraju. Jesteśmy przekonani, że rozwijany park logistyczny MLP Lublin będzie przyciągał kolejne podmioty pragnące inwestować w tym regionie — podkreślił Krochta. MLP Lublin jest jednym z sześciu parków logistycznych rozwijanych przez MLP Group.

 RADOSŁAW T. KROCHTA, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu MLP Group S.A.

Materiał partnera cyklu: MLP Group S.A.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Polecane