Mniejsze, ale elastyczne

EG/WNP
opublikowano: 29-03-2007, 00:00

Polski rynek dystrybucji wyrobów stalowych rozwija się dwutorowo.

Duże firmy poszerzają typową działalność handlową, inwestują w budowę magazynów oraz rozwijają sieć sprzedaży.

Mniejsze zaś stawiają na przetwórstwo, oferują serwis i coraz bardziej zaawansowane usługi. Dlatego budują zbrojarnie, małe zakłady konstrukcyjne oraz inwestują w centra serwisowe.

W Polsce działa 25 zbrojarni, w tym 8 całkowicie zautomatyzowanych.

Niektóre większe firmy dostrzegły potencjał tego rynku.

CMC Poland uruchomiła

więc zakład zbrojeń

prefabrykowanych o wartości 3,8 miliona dolarów.

Zdolność produkcyjna

zakładu wynosi 4 tys. t miesięcznie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: EG/WNP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu