Centernet, piąty infrastrukturalny operator komórkowy, który zamierza w pierwszej kolejności wystartować w formule wirtualnej (MVNO), ruszył do ataku. Cel: narobić wokół siebie szumu. I to się na razie udaje.
Firma została sponsorem żużlowej Speedway Ekstraligi. Szkopuł w tym, że finansuje ją jednocześnie jej konkurent — Mobilking. Ten wirtualny operator komórkowy ma umowę sponsoringową obowiązującą do października.
— To nie fair. Mamy do czynienia z konfliktem interesów. Zażądam wyjaśnień od zarządu ekstraligi — komentował wczoraj na gorąco Tomasz Rudnicki, prezes Mobilkinga, który dowiedział się o wszystkim od dziennikarzy.
Cios jest bolesny, ponieważ żużel jest dla Mobilkinga ważnym narzędziem promocji. Prezes podkreślał niedawno, że 85 proc. widowni na stadionach stanowią mężczyźni, a to do nich operator chce dotrzeć. Problemu nie widzi jednak szef żużlowej ligi.
Więcej w czwartkowym „Pulsie Biznesu”.