Moda na subskrypcje [PODCAST]

Magdalena Garbacik
opublikowano: 2023-04-14 06:15

Dlaczego subskrypcje stały się tak popularne? Jak pozyskać i utrzymać subskrybentów - opowiadają przedstawiciele firm, które odniosły sukces na polskim rynku w najnowszym odcinku podcastu Puls Biznesu do słuchania.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Brak konieczności opłacania powtarzalnych rachunków mocno spodobał się konsumentom, dlatego coraz chętniej korzystają z cyklicznych płatności. Nie dotyczy to jedynie wydawców, ale również platform streamingowych a nawet żywności. Czym są i jak działają subskrypcje, w jaki sposób pozyskać i utrzymać subskrybentów opowiadają przedstawiciele biznesów, które odniosły sukces na polskim rynku.

Goście:

Piotr Mieczkowski, Digital Poland: O tym, czym są subskrypcje 0’55”

Joanna Urbaniak, Puls Biznesu: O modelach subskrypcyjnych wśród wydawców 16’19”

Mateusz Tryjanowski, Hayb: Kawa speciality i odkrywanie nowych smaków przez subskrybentów 30’50”

Piotr Ignasiak, Żabka: kawonament patentem na kawoszy 46’31”

Maciej Gozdowski, Warner Bros. Discovery w Polsce: Jak o widzów walczy Player 56’08”