Chodzi o scenę, w której jeden z bohaterów serialu gotuje posiłek i orientuje się iż ma ser Grana Padano zamiast Parmigiano Reggiano. Po stwierdzeniu, że kupił zły ser rezygnuje całkowicie z dalszego przygotowywania dania.

Włoscy producenci sera Grana Padano uznali iż doszło do w ten sposób do naruszenia jego dobrej opinii i nielegalnej reklamy porównawczej. Prawnicy reprezentujący Consorzio Grana Padano złożyli stosowny pozew.
- Scenariusz łamie prawo USA dotyczące reklamy porównawczej poprzez lekceważący ton i postawę, którą prezentuje aktor wobec naszego produktu - oświadczył Stefano Berni, dyrektor konsorcjum.
Nie ujawniono, jakiej kwoty odszkodowania domagają się producenci sera. Berni dał jednak do zrozumienia, że w związku z olbrzymia widownią „Mody na sukces” producenci sera Grana Padano czują się mocno poszkodowani.
- Problem polega na tym, że Grana Padano, podobnie jak „Moda na sukces”, jest globalnym produktem i negatywny przekaz może z łatwością dotrzeć do setek milionów ludzi – powiedział Berni.
USA są obecnie drugim największym rynkiem sera Grana Padano po Niemczech. Eksport tego sera przynosi rocznie włoskim producentom ok. 750 mln EUR.