Moim zdaniem: Parki handlowe mają potencjał rozwojowy

MIB
opublikowano: 10-02-2011, 00:00

Andrzej Lasocki,

retail development director Panattoni Europe

Parki handlowe mogą pochwalić się wysokim wskaźnikiem odwiedzających, którzy jednocześnie zostają klientami, w przeciwieństwie do galerii handlowych, gdzie odwiedzalność nie przekłada się na realną wartość zakupów. W parku handlowym realizuje się konkretne potrzeby zakupowe i to dostrzegają najemcy. Mają oni szansę wynajęcia relatywnie taniej powierzchni w dobrze skomunikowanej lokalizacji. Również koszty utrzymania powierzchni wspólnych są mniejsze. Z punktu widzenia dewelopera, takiego jak Panattoni Europe, to atrakcyjne inwestycje, które cechuje krótki termin realizacji. Również klienci przekonują się do robienia zakupów w tego typu miejscach, a najemcy coraz aktywniej poszukują atrakcyjnych lokali. Sytuacja rynkowa sprzyja rozwojowi rynku powierzchni handlowych, zaś grunty pod inwestycje są dziś zdecydowanie tańsze niż w okresie rynkowej hossy. Również budowa parku handlowego jest dużo niższa, niż w przypadku galerii.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy