Morpho Skins: pierwsze kroki w samodzielność

Spółka zaczynała biznes we współpracy z T-Mobile. Teraz samodzielnie szuka partnerów i inwestora.

Firma Morpho Skins specjalizuje się w personalizacji elektroniki użytkowej, oferuje gotowe grafiki lub przygotowywane na zamówienie klienta okleiny na telefony, laptopy czy tablety. Na rynku pojawiła się w marcu 2012 r. Kilka miesięcy późnej trafiła pod skrzydła operatora telefonii cyfrowej T-Mobile, realizującego program promocji start-upów rozwijających innowacyjne usługi internetowe i mobilne. W wyniku tej współpracy przez kilka tygodni T-Mobile oferował swoim klientom możliwość bezpłatnego zamówienia „skina” na telefon wykupiony wraz z abonamentem w sieci. Koszty metamorfozy sprzętu i przesyłki pokrywał operator. W tym czasie na stronie internetowej T-Mobile widniał baner z przekierowaniem do serwisu morphoskins.pl.

— Ta oferta była idealnie dopasowana do profilu naszej działalności. My znaleźliśmy atrakcyjny bonus dla klientów, Morpho Skins — korzystając z naszego zasięgu — zyskał dużą promocję — wyjaśnia Tomasz Jędraszczyk z T-Mobile, który odpowiadał za współpracę ze start-upem. Teraz firma samodzielnie zabiega o uwagę klientów indywidualnychi kolejnych partnerów biznesowych, którzy mogliby promować usługę poprzez własne serwisy internetowe, np. w zamian za prowizję od sprzedaży. Firma planuje też komercyjne udostępnienie kreatora „skinów” serwisom i sklepom internetowym firm czy instytucji o znanej i lubianej marce, wokół których zbudowana jest społeczność fanów, np. klubów sportowych, gwiazd muzycznych — okleiny mogłyby nawiązywać do ich emblematów czy znanych postaci. Przy takim układzie Morpho Skins odpowiadałby za produkcję „skinów”. Wraz z rozwojem firmy poszerzana ma być również lista produktów, których wygląd można zmienić za pomocą kreatora, m.in. o płyty CD i DVD, kontrolery gier, okleiny na samochody.

— Kolejnym polem działania dla firmy będą usługi projektowania i wykonawstwa w zakresie dekoracji wnętrz, np. barek w kolorze jasnej brzozy będzie można zmienić w wersję metalik. Już dziś firma zajmuje się zabezpieczaniem szyb foliami przeciwsłonecznymi i antywłamaniowymi — wymienia Paweł Laskowski, właściciel serwisu morphoskins.pl. Firma cały czas szuka również inwestora, który korzystając z własnego doświadczenia, mógłby pomóc w rozwijaniu biznesu w sieci.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Morpho Skins: pierwsze kroki w samodzielność