Morpho Skins: pierwsze kroki w samodzielność

opublikowano: 22-02-2013, 00:00

Spółka zaczynała biznes we współpracy z T-Mobile. Teraz samodzielnie szuka partnerów i inwestora.

Firma Morpho Skins specjalizuje się w personalizacji elektroniki użytkowej, oferuje gotowe grafiki lub przygotowywane na zamówienie klienta okleiny na telefony, laptopy czy tablety. Na rynku pojawiła się w marcu 2012 r. Kilka miesięcy późnej trafiła pod skrzydła operatora telefonii cyfrowej T-Mobile, realizującego program promocji start-upów rozwijających innowacyjne usługi internetowe i mobilne. W wyniku tej współpracy przez kilka tygodni T-Mobile oferował swoim klientom możliwość bezpłatnego zamówienia „skina” na telefon wykupiony wraz z abonamentem w sieci. Koszty metamorfozy sprzętu i przesyłki pokrywał operator. W tym czasie na stronie internetowej T-Mobile widniał baner z przekierowaniem do serwisu morphoskins.pl.

— Ta oferta była idealnie dopasowana do profilu naszej działalności. My znaleźliśmy atrakcyjny bonus dla klientów, Morpho Skins — korzystając z naszego zasięgu — zyskał dużą promocję — wyjaśnia Tomasz Jędraszczyk z T-Mobile, który odpowiadał za współpracę ze start-upem. Teraz firma samodzielnie zabiega o uwagę klientów indywidualnychi kolejnych partnerów biznesowych, którzy mogliby promować usługę poprzez własne serwisy internetowe, np. w zamian za prowizję od sprzedaży. Firma planuje też komercyjne udostępnienie kreatora „skinów” serwisom i sklepom internetowym firm czy instytucji o znanej i lubianej marce, wokół których zbudowana jest społeczność fanów, np. klubów sportowych, gwiazd muzycznych — okleiny mogłyby nawiązywać do ich emblematów czy znanych postaci. Przy takim układzie Morpho Skins odpowiadałby za produkcję „skinów”. Wraz z rozwojem firmy poszerzana ma być również lista produktów, których wygląd można zmienić za pomocą kreatora, m.in. o płyty CD i DVD, kontrolery gier, okleiny na samochody.

— Kolejnym polem działania dla firmy będą usługi projektowania i wykonawstwa w zakresie dekoracji wnętrz, np. barek w kolorze jasnej brzozy będzie można zmienić w wersję metalik. Już dziś firma zajmuje się zabezpieczaniem szyb foliami przeciwsłonecznymi i antywłamaniowymi — wymienia Paweł Laskowski, właściciel serwisu morphoskins.pl. Firma cały czas szuka również inwestora, który korzystając z własnego doświadczenia, mógłby pomóc w rozwijaniu biznesu w sieci.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane