MÓWIĄ ŻE·

Zawadzka Renata
opublikowano: 1999-03-11 00:00

MÓWIĄ ŻEÉ

Martell wspiera muzea

Fundacja Wspierania Zakupów Muzealnych Martell na prośbę poszczególnych placówek muzealnych kupuje dzieła, które trafiają potem do nich w bezpłatny wieloletni depozyt. Taką drogą Muzeum Etnograficzne zyskało trzy obrazy Nikifora Krynickiego.

— To cenna inicjatywa, bo nie mamy za wiele środków na zakupy. Przekaz z Sejmiku Wojewódzkiego pokrywa koszty utrzymania muzeum w 65-70 proc. Resztę zarabiamy. Wykorzystujemy dobrze lokalizację i mamy „własną” Fundację Wspierania Muzeum Etnograficznego — mówi dr Jan W. Suliga, dyrektor muzeum (na zdjęciu z wystawy „Nikifor wciąż odkrywany”, w towarzystwie Joanny Przybysz-Grochowskiej, przedstawiciela FWZM Martell).

Sheraton przyciąga klientów

Od ubiegłego roku Sheraton Warsaw Hotel & Tower wszedł wraz z siecią do grupy Starwood Hotels & Resorts Worldwide. Niedawno grupa wprowadziła dla swoich stałych klientów nowy program pod nazwą Starwood Preffered Guest.

— Chcemy, aby nasi klienci mieli przywileje, które zachęcą ich do częstego korzystania z naszych usług i wiązania się z naszą firmą, a program, który stworzyliśmy ma przyspieszyć i ułatwić ten proces — mówi Gerd Bauer, dyrektor generalny Sheraton Warsaw Hotel & Tower.

Uczestnicy programu gromadzą punkty, które mogą być wykorzystane w formie bezpłatnego pobytu w hotelu, przelotu, zakupu z bonifikatą pakietu wakacyjnego, wyżywienia w hotelu itp. To proste. Aby uzyskać pierwszy bezpłatny weekend, wystarczy spędzić w hotelu trzy noce lub wydać w nim 1000 USD. Grupa oferuje ogromne możliwości zrealizowania tego zamierzenia, ma bowiem dla swych klientów 23 938 pokoi w 104 hotelach zgrupowanych w czterech sieciach hotelowych.

Renata Zawadzka