MPL Verbum wybiera się na NewConnect

DI, PAP
opublikowano: 01-02-2011, 15:06

MPL Verbum, spółka działająca w obszarze projektowania i wdrażania programów lojalnościowych, pozyskała w prywatnej ofercie 1 mln zł i w lutym planuje zadebiutować na NewConnect - podała firma w  komunikacie prasowym.

"W związku z dużym zainteresowaniem rynku naszymi usługami zaktualizowaliśmy harmonogram wdrażania projektów, w pierwszej kolejności zamierzamy skupić się na intensywnym rozwoju 3 linii biznesowych, naszych programów multipartnerskich, programów lojalnościowych dla aptek, oraz platformy B2B Satisfaction. Dzięki udanej emisji na działania te planujemy wydać około 1 mln zł pozyskanych od inwestorów, oraz około 0,2 mln ze środków własnych" - powiedział cytowany w komunikacie Marcin Katański, prezes spółki.

MPL Verbum od ponad 13 lat rozwija swoją działalność w zakresie projektowania oraz wdrażania programów lojalnościowych. Wśród klientów MPL znajdują się kluczowi krajowi oraz zagraniczni przedstawiciele branż: farmaceutycznej, budowlanej, paliwowej. MPL, którego rok obrotowy trwa do końca kwietnia, osiągnął 5,7 mln zł przychodów w roku obrotowym 2009/2010, a zysk netto wyniósł 0,62 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane