MSP poprawia wizerunek Polski

Katarzyna Jaźwińska
24-07-2001, 00:00

MSP poprawia wizerunek Polski

Aldona Kamela-Sowińska, minister skarbu, wyruszyła w zagraniczną podróż (m.in. do Londynu), by promować polskie firmy. Celem wyjazdu szefowej resortu jest zachęcenie potencjalnych inwestorów do uczestnictwa w prywatyzacji rodzimych spółek. Nieoficjalnie mówi się, że stara się poprawić wizerunek Polski, nieco nadszarpnięty właścicielskimi sporami i finansowymi aferami wokół PZU.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Jaźwińska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / MSP poprawia wizerunek Polski