MŚP w sieci… obaw

Czy sektor MŚP jest dobrze przygotowany do obsługi rosnącego zainteresowania e-handlem?

Czy sektor MŚP jest dobrze przygotowany do obsługi rosnącego zainteresowania e-handlem? Trudno generalizować, omawiając stan przygotowania polskiego sektora MŚP do tzw. procesu digitalizacji handlu, gdyż mówimy o grupie firm, której udział w tworzeniu polskiego PKB wynosi około 50 proc. Są w niej więc firmy daleko wyprzedzające tendencje lub wręcz je wyznaczające, jak i takie, które o poważnym włączeniu internetu w swoje procesy biznesowe jeszcze nie zaczęły myśleć.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ