Muszkieterowie mają 2 mld zł obrotu

WIS
opublikowano: 22-02-2007, 00:00

Franczyzowa sieć supermarketów rośnie błyskawicznie. W 2006 r. zwiększyła sprzedaż do 2,23 mld zł. I na tym nie skończy.

Franczyzowa sieć supermarketów rośnie błyskawicznie. W 2006 r. zwiększyła sprzedaż do 2,23 mld zł. I na tym nie skończy.

Sieć supermarketów Intermarche (artykuły spożywcze) oraz Bricomarche (dom i ogród) chwali się dobrymi wynikami w 2006 r. Łączne obroty sieci wzrosły do 2,23 mld zł (z 1,96 mld rok wcześniej).

— Świetne wyniki są skutkiem podjętych w 2006 r. działań w zakresie polityki cenowej, zarządzania, logistyki i komunikacji. Rezultat to 7-procentowy wzrost obrotów w sklepach Intermarche oraz 11-procentowy w sklepach Bricomarche — mówi Marek Feruga, wiceprezes Grupy Muszkieterów.

Podkreśla, że wyniki te zapewniają sieci pozycję numer jeden w segmencie franczyzowych sieci supermarketów.

W tym roku Muszkieterowie chcą utrzymać dynamikę z 2006 r. Planują otwarcie 30 nowych sklepów w małych i średnich miastach. W sieci działa 155 supermarketów (w tym 115 spożywczych). Prowadzi je 125 przedsiębiorców (Muszkieterów).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu