Myled zintegruje reklamowe telebimy

Agencja reklamowa Myled połączy w sieć rozlokowane w całym kraju ekrany LED. Jest już inwestor dla tego pomysłu.

W marcu z nową ofertą dla krajowego sektora outdoorowego wyszli właściciele agencji reklamowej Myled. Oddali do użytku system integrujący już istniejące nośniki, który pozwala użytkownikom na samodzielne planowanie, realizację i modyfikację kampanii reklamowych. Tworzona przez Myled platforma ma umożliwić prowadzenie dużych kampanii na ekranach LED, w przyszłości obejmujących zasięgiem cały kraj. Obecnie — jak podają pomysłodawcy sieci — obejmuje ona blisko połowę nośników w kraju, firma pracuje nad integracją kolejnych. Już wspólnie z inwestorem. Projektem zainteresował się Marcin Woźniak, prezes funduszu Knowledge Hub (wcześniej członek zarządu ARBOinteractive Polska i Goldbach Audience).

Jego zdaniem, system opracowany przez Myled niesie jakościową zmianę na rynku reklamy, bo dotychczas tego typu nośniki były wykorzystywane, ale głównie przez lokalnych reklamodawców.

— Integracja w jednym systemie technologicznym umożliwi łatwą realizację kampanii ogólnopolskich. Domy mediowe i agencje reklamowe dostają wreszcie narzędzie integrujące i standaryzujące rynek cyfrowego outdooru. System działa podobnie jak adserwery w internecie. Reklamy nie pojawiają się na witrynach internetowych, tylko na nośnikach offline. Ekrany LED będą mogływykorzystać swoją przewagę nad statycznymi i kłopotliwymi w obsłudze billboardami — tłumaczy Marcin Woźniak. Wykorzystując platformę, można m.in. wgrać online spot reklamowy, określić czas jego emisji i lokalizację wyświetlających go nośników. System posiada też funkcje raportujące.

— Telebimy są przyszłościowym nośnikiem, ale rozproszone nie miały szans na użycie w dużych kampaniach — zaznacza Grzegorz Śliwa, prezes Myled.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Myled zintegruje reklamowe telebimy