Myled zintegruje reklamowe telebimy

opublikowano: 28-03-2014, 00:00

Agencja reklamowa Myled połączy w sieć rozlokowane w całym kraju ekrany LED. Jest już inwestor dla tego pomysłu.

W marcu z nową ofertą dla krajowego sektora outdoorowego wyszli właściciele agencji reklamowej Myled. Oddali do użytku system integrujący już istniejące nośniki, który pozwala użytkownikom na samodzielne planowanie, realizację i modyfikację kampanii reklamowych. Tworzona przez Myled platforma ma umożliwić prowadzenie dużych kampanii na ekranach LED, w przyszłości obejmujących zasięgiem cały kraj. Obecnie — jak podają pomysłodawcy sieci — obejmuje ona blisko połowę nośników w kraju, firma pracuje nad integracją kolejnych. Już wspólnie z inwestorem. Projektem zainteresował się Marcin Woźniak, prezes funduszu Knowledge Hub (wcześniej członek zarządu ARBOinteractive Polska i Goldbach Audience).

Jego zdaniem, system opracowany przez Myled niesie jakościową zmianę na rynku reklamy, bo dotychczas tego typu nośniki były wykorzystywane, ale głównie przez lokalnych reklamodawców.

— Integracja w jednym systemie technologicznym umożliwi łatwą realizację kampanii ogólnopolskich. Domy mediowe i agencje reklamowe dostają wreszcie narzędzie integrujące i standaryzujące rynek cyfrowego outdooru. System działa podobnie jak adserwery w internecie. Reklamy nie pojawiają się na witrynach internetowych, tylko na nośnikach offline. Ekrany LED będą mogływykorzystać swoją przewagę nad statycznymi i kłopotliwymi w obsłudze billboardami — tłumaczy Marcin Woźniak. Wykorzystując platformę, można m.in. wgrać online spot reklamowy, określić czas jego emisji i lokalizację wyświetlających go nośników. System posiada też funkcje raportujące.

— Telebimy są przyszłościowym nośnikiem, ale rozproszone nie miały szans na użycie w dużych kampaniach — zaznacza Grzegorz Śliwa, prezes Myled.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane