Na Boomerangu nie przyznano Grand Prix

Agnieszka Ostojska
opublikowano: 2002-04-26 00:00

Po raz kolejny wręczono nagrody i wyróżnienia na Międzynarodowych Dniach Marketingu Bezpośredniego Boomerang. Według przewodniczącego jury, tegoroczne kampanie świadczą o dynamicznym rozwoju polskiego marketingu bezpośredniego.

— Część pomysłów jest nowatorska, część ma swoje odpowiedniki na Zachodzie. W Polsce zaskakuje ilość i jakość kampanii e-mailowych. Jest ona bardzo wysoka, często przewyższa to, co jest stosowane na zachodzie Europy zasięgiem i dopracowaniem — mówił Holger Albers, dyrektor zarządzający DDV, prezes FEDMA i przewodniczący jury konkursu.

Mimo wielu pochlebnych słów na temat poziomu polskiego marketingu bezpośredniego w tym roku nie przyznano Grand Prix. Wręczono jednak dodatkowe nagrody specjalne, Złotą słuchawkę za najlepszą kampanię telemarketingową „Świąteczne życzenia od Call Center Poland” dostała agencja Webtel. Złoty znaczek za kampanię Direkt Mail „Świeża dostawa znad morza”, przygotowaną dla Stena Line, otrzmała Faber Matrix. Złoty koszyk za najlepszą kampanię promocji sprzedaży „Tyskie biesiady”, przygotowaną dla Kompanii Piwowarskiej, przypadł BTL Group.

Głównym sponsorem tegorocznej edycji Boomerangu była Poczta Polska, sponsorem strategicznym zaś firma Claritas. Tegoroczne targi Dni Marketingu Bezpośredniego odwiedziło ponad 1,5 tys. osób, a swoją ofertę zaprezentowały 33 firmy.