Na reklamę wydano 10,4 mld zł

Największy, bo aż 63,3-proc., udział w wydatkach na reklamę w mediach miała w 2003 r. telewizja, której wpływy z tego tytułu wyniosły w 2003 r. 6,6 mld zł. Tak wynika z danych zaprezentowanych przez agencję Expert Monitor. Dane te zostały opracowane na podstawie stawek cennikowych i nie uwzględniają udzielanych przez media rabatów. Gazety i czasopisma uzyskały ze sprzedaży reklam łącznie 2,96 mld zł, co stanowi 14,4 proc. wpływów. Radiostacje z udziałem 8,3 proc. miały z kolei 868,5 mln zł przychodów z reklam.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ