Nadawcy będą się konsolidować

Wojciech Pysiewicz
opublikowano: 02-12-1999, 00:00

Nadawcy będą się konsolidowaćWojna między platformami to w znacznej mierze zabieg marketingowy Z etapu zaciętej rywalizacji, która często była zamierzonym chwytem marketingowym, polski rynek telewizyjny wkracza w fazę konsolidacji. Trwają kolejne rozmowy na temat połączenia platform cyfrowych, a małe sieci kablowe są przejmowane przez większe. Przedstawiciele polskich stacji naziemnych przyznają, że będą musieli znaleźć zachodnich partnerów.Rywalizacja na rynku telewizyjnym zaostrzyła się, kiedy jesienią 1998 roku zostały uruchomione platformy cyfrowe.Podzieleni nadawcy— O skupianiu się sojuszników wokół platform decydowała ekonomia, co często...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Nadawcy będą się konsolidować