Najbardziej wartościowe marki na świecie

opublikowano: 17-10-2019, 08:57

W pierwszej dziesiątce są tylko trzy, które nie są amerykańskie: Samsung, Toyota i Mercedes. To postęp, bo w 2000 roku była tylko jedna - Nokia.

Interbrand opublikował w czwartek coroczny ranking Best Global Brands. Kolejny rok na czele znalazły się marki amerykańskie Apple (234,24 mld USD), Google (167,71 mld USD) i Amazon (125,26 mld USD). Apple i Google są na czele rankingu już od siedmiu lat, a wartość ich marek wzrosła w ciągu roku o odpowiednio 9 proc. i 8 proc. Łączna wartość 100 topowych marek wzrosła w ciągu roku o 5,7 proc. i sięga 2,13 bln USD.

10 najbardziej wartościowych marek na świecie w 2019 roku (w mld USD):

1.    Apple (234,24)
2.    Google (167,71)
3.    Amazon (125,26)
4.    Microsoft (108,84)
5.    Coca-Cola (63,36)
6.    Samsung (61,09)
7.    Toyota (56,24)
8.    Mercedes-Benz (50,83)
9.    McDonald’s (45,36)
10.    Disney (44,35)

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, yahoo.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy