Najlepsi analitycy studiują we Wrocławiu

ONO
opublikowano: 08-03-2014, 15:43

Studenci z Wrocławia po znowu okazali się najlepszymi analitykami w kraju. Teraz czas na na rywalizację europejską i światową.

We wtorek studenci z wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego wygrali krajowy finał konkursu CFA Institute Research, wyprzedzając Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet Ekonomiczny z Katowic.

Studenci z Wrocławia - zwycięzcy konkursu CFA Institute Research fot. Puls Biznesu_Marek Wiśniewski
Studenci z Wrocławia - zwycięzcy konkursu CFA Institute Research fot. Puls Biznesu_Marek Wiśniewski
None
None

Za miesiąc kontynentalny finał w Mediolanie i — miejmy nadzieję — światowy w Singapurze. 

Przed rokiem Wrocławianie okazali się najlepsi, pokonując 700 ekip z całego świata. W tym roku rozebrali na czynniki pierwsze giełdową Netię. 

Skład zespołu z Wrocławia

Zofia Siarkiewicz

Bartłomiej Mielnik

Michał Mordel

Wojciech Zając

Grzegorz Irodenko

Opiekunem zespołu jest dr Tomasz Słoński, a mentorem Grzegorz Jajuga.

- Jest to doskonały projekt edukacyjny. Nie wiedzieliśmy o spółce nic, nie wspominając już o rynku. Po dwóch miesiącach żałowaliśmy, że raport musi zajmować nie więcej niż 10 stron, bo chętnie napisalibyśmy 30 - mówi Wojciech Zając, jeden z członków zespołu.

- Nauczyliśmy się zarządzania czasem, pracy w ciężkich warunkach oraz radzenia sobie ze stresem i wzajemnej motywacji w kryzysowych momentach.  Wystąpienie na GPW było wspaniałym przeżyciem, z którego każdy z nas wyciągnął lekcję - dodaje.  

W zeszłym roku podczas wewnętrznych eliminacji na uczelni studenci z Wrocławia zajęli się spółką Synthos, na szczeblu krajowym musieli wziąć pod lupę giganta KGHM.  

Czym jest CFA Institute? Skrót CFA po nazwisku chciałaby dopisywać większość pracujących w finansach i bankowości. By stać się „dyplomowanym analitykiem finansowym”, trzeba wykazać się zaawansowaną wiedzą z zarządzania portfelem inwestycyjnym, zdać trzy egzaminy, zdobyć branżowe doświadczenie i wydać kilka tysięcy dolarów.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ONO

Polecane