Firma 7N – to zdobywca nagrody głównej w kategorii Employee experience tegorocznej Siły Przyciągania.
Firma 7N, działająca w branży IT, wie, jak dbać o swoich współpracowników w czasie pandemii. Każdy zatrudniony w spółce konsultant ma swojego agenta, który opiekuje się nim od momentu rekrutacji aż po realizowanie kolejnych projektów.
- Rolę agenta w naszej firmie należy rozumieć podobnie jak w branży piłkarskiej. To osoba, która dba o liczne potrzeby konsultantów, aby mogli skupić się na wykonywaniu swoich obowiązków - mówi Olga Żółkiewicz, konsultant ds. budowania marki pracodawcy i doświadczeń pracowników w firmie 7N.
Zauważa, że 7N działa w sektorze, w którym jest silna konkurencja. W spółce nie brakuje osób, którzy pracują dla niej od ponad dziesięciu lat.
- O czym to świadczy? Wiemy, jak przyciągać i zatrzymywać najlepszych w branży – podkreśla Olga Żółkiewicz.
Dbanie o pracownika zawsze było w centrum uwagi kadry zarządzającej 7N. Jej przedstawiciele są pomysłodawcami wielu ciekawych przedsięwzięć wspierających osoby, z którymi współpracuje firma.
- Spory nacisk kładziemy na rozwój kompetencji technicznych. Organizujemy szkolenia dla konsultantów IT. Są one prowadzone przez trenerów zewnętrznych lub nasz ekspercki zespół – podkreśla Olga Żółkiewicz.
Jeszcze przed lockdownem szkolenia odbywały się stacjonarnie w warszawskim biurze. Natomiast od marca są prowadzone online w specjalnie stworzonym do tego celu studiu nagraniowym.
- Staramy się zapewniać naszym pracownikom dostęp do najciekawszych wydarzeń branżowych. Nie zapominamy też o rozwoju ich kompetencji miękkich. Mogą oni brać udział w warsztatach online dotyczących skutecznego prowadzenia negocjacji, budowania marki osobistej i udzielania informacji zwrotnej - wylicza Olga Żółkiewicz.
Przedstawiciele firmy doskonale wiedzą, że rozwój kompetencji technicznych to za mało. Dlatego zachęcają współpracowników do podjęcia wyzwań sportowych w firmowych, letnich igrzyskach online. Oferują też webinaria z fizjoterapeutą i odbywające się zdalnie treningi wzmacniające kręgosłup i pracę serca.
- Dbamy też o komfort pracy. Osoby, które przed pandemią pracowały w biurze, teraz wykonują swoje obowiązki w domach. Często robią to przy stole kuchennym na niezbyt wygodnym krześle. Dlatego na czas pracy zdalnej mają możliwość skorzystania z firmowych krzeseł i monitorów – podkreśla Olga Żółkiewicz.
Dla firmy 7N ważne jest również budowanie relacji wśród pracowników.
- Przed lockdownem często organizowaliśmy różnego rodzaju spotkania – od wyjść do kina po coroczny, trzydniowy wyjazd zagraniczny KickOff. Teraz spotykamy się zdalnie na hybrydowych kolacjach, piątkowych ploteczkach i KickOffie online. Chcemy mieć jednak pewność, że to, co robimy, ma sens. Dlatego na bieżąco oceniamy wspomniane działania – podkreśla Olga Żółkiewicz.