Netia kupiła system od Comarchu

opublikowano: 11-10-2017, 15:33
aktualizacja: 11-10-2017, 15:34

Netia zdecydowała się na zakup systemu Comarch Fault Management – centralnego narzędzia do monitoringu sieci.

Zakup systemu przez Netię jest elementem projektu insourcingu zarządzania siecią. Netia korzysta obecnie z analogicznego rozwiązania innego wiodącego dostawcy. Decyzja o powrocie do modelu samodzielnego zarządzania siecią przez Netię ma na celu poprawę efektywności i szybkości działania, która ma się przełożyć na wyższą satysfakcję klientów. 

Podpisana umowa jest kolejnym projektem realizowanym przez Comarch dla Netii. Netia korzysta już z innych z rozwiązań Comarchu np. do  do zarządzania pracownikami technicznymi w terenie (Field Service Management) oraz do rozliczeń z innymi operatorami i partnerami biznesowymi (Inter Partner Billing System). 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Netia kupiła system od Comarchu