NewConnect: E-muzyka w górę, bo zagra na Wschodzie

Grzegorz Nawacki, KZ
opublikowano: 13-10-2009, 10:22

Kurs spółki, zajmującej się dystrybucją muzyki przez Internet i telefon, idzie mocno w górę, bo inwestorzy uwierzyli w  obietnice, że firma wreszcie zacznie przyzwoicie zarabiać.

— Osiągnęliśmy to, co chcieliśmy: mamy sprawdzoną technologię oraz umowy z niemal wszystkimi wytwórniami muzycznymi i za kilka miesięcy w bazie będzie 1,8 mln utworów. Teraz czas, by zwiększyć sprzedaż i zarabiać — mówi Grzegorz Samborski, wiceprezes E-muzyki.

— Koncentrujemy się na rozwiązaniach dla biznesu, jesteśmy gotowi dostarczyć gotowe rozwiązanie każdemu, kto chce sprzedawać muzykę w formie cyfrowej lub użyć jej do wsparcia działań marketingowych. Naszym partnerem — oprócz firm telekomunikacyjnych — mogą być banki, portale społecznościowe czy sklepy internetowe. Prowadzimy rozmowy i na pewno w przyszłym roku będziemy mieli nowych partnerów — zapowiada Grzegorz Samborski.

Spółka zamierza ich szukać również poza Polską.

— Od kilku miesięcy rozmawiamy z partnerami z Białorusi i Ukrainy. Przyglądamy się też Słowacji, Rosji i Rumunii. W przyszłym roku chcemy wyjść za granicę, na pewno będzie to współpraca z lokalną firmą — mówi Grzegorz Samborski.

Wszystkie te działania mają doprowadzić do skokowego zwiększania skali działalności. W pierwszym półroczu spółka miała 4,4 mln zł przychodów i 0,1 mln zł zysku netto. Na koniec roku chce mieć 9,5 mln zł przychodów i 1,2 mln zł EBITDA. Według prognozy, w 2010 r. ma to być odpowiednio 14 mln i 1,8 mln zł, a w 2012 r. 30,5 mln zł i 5 mln zł.

Więcej w dzisiejszym papierowym wydaniu „Pulsu Biznesu”.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Nawacki, KZ

Polecane