Nie tylko logo firmy

Danuta Hernik
26-10-2000, 00:00
Nie tylko logo firmy Promocja marki jest realizowana nie tylko przez obecność na targach , ale też przez prezentację produktu opatrzonego rozpoznawalnym znakiem dokumentującym jego najwyższą jakość.Podstawowym celem zarówno konkursu, jak i targów Teraz Polska jest promowanie wybranych polskich produktów i usług w kraju oraz za granicą.W halach targowychPierwsza wystawa z cyklu Teraz Polska odbyła się w październiku 1999 r. w Hamburgu, pod patronatem Ministerstwa Gospodarki. Drugą zorganizowano w Rotterdamie we wrześniu tego roku. Kolejna odbędzie się w Budapeszcie, w...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Nie tylko logo firmy