Niemcy wciąż tęsknią za swoją marką

DI, PAP
26-12-2010, 17:49

Dziewięć lat po wprowadzeniu euro aż 49  procent Niemców tęskni za starą, dobrą marką - wynika z sondażu instytutu YouGov dla gazety "Bild". Tylko 41 procent ankietowanych jest zadowolonych ze wspólnej waluty europejskiej.

"Bild" szczegółowo omówi wyniki sondażu w poniedziałkowym numerze. Agencja dpa, która zapoznała się z nimi z wyprzedzeniem, pisze, że tylko 17 procent ankietowanych twierdząco odpowiedziało na pytanie, czy osobiście skorzystali na wprowadzeniu euro. Przecząco odpowiedziało aż 77 procent. Reszta nie miała zdania.

Obawy o stabilność wspólnej europejskiej waluty żywi 67 procent Niemców, a 56 procent boi się inflacji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Niemcy wciąż tęsknią za swoją marką