Aby poszerzyć kontakty handlowe między przedsiębiorcami z obu krajów, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ) organizuje misję gospodarczą dla polskich firm do chińskiego Ningbo. Przedsiębiorcy zainteresowani wyjazdem powinni zarezerwować sobie czas od 7 do 12 czerwca. Misja to kolejny ważny element programu Go China, który zachęca polski biznes do większejaktywności na rynkach azjatyckiego kraju.
W ramach wyjazdu organizator przewiduje udział polskich uczestników m.in. w China International Consumer Goods Fair, które odbędą się od 8 do 11 czerwca. Jedna z zasadniczych części targów będzie obejmowała ekspozycję towarów oferowanych przez eksporterów z Europy Środkowej i Wschodniej. Targom ma towarzyszyć wiele istotnych wydarzeń, m.in. konferencja na poziomie ministerialnym dotycząca współpracy handlowo-inwestycyjnej oraz tydzień wymiany kulturalnej. Podczas targów prezentowana będzie oferta towarów rynkowych z Polski.
Szczególnie istotne są takie branże, jak artykułyspożywcze, biżuteria, kosmetyki oraz nowoczesne wzornictwo wyrobów (m.in. szkło, kryształ). Dla firm biorących udział w wydarzeniu PAIIZ oferuje m.in. bezpłatne stoiska (standardowy wymiar stoiska to 9 mkw.), obsługę logistyczną (bezpłatny transport z Szanghaju do
Ningbo oraz transport między hotelem a kompleksem targowym) oraz rabaty w hotelach. Przedsiębiorcy będą też mogli uczestniczyć w wielu wydarzeniech organizowanych w czasie targów oraz w spotkaniach B2B. Liczba bezpłatnych stoisk jest ograniczona. W organizacji misji PAIIZ współpracuje z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji w Szanghaju.
Wykorzystując obecność polskich eksporterów artykułów konsumpcyjnych, chińska placówka chce zorganizować także spotkanie w szanghajskiej Strefie Wolnego Handlu oraz spotkanie matchmakingowe w jeszcze jednym, poza Ningbo, miastem w prowincji Zhejiang.
WAŻNA DATA
31.03
Do tego dnia można zgłaszać się na misję. Aby to zrobić, trzeba wypełnić formularz elektroniczny na stronie: www.gochina.gov.pl/CICGF_2014_Ningbo.