Ningbo czeka na polskie firmy

opublikowano: 20-03-2014, 00:00

Przedsiębiorcy znad Wisły mogą znaleźć kontrahentów podczas specjalnej misji gospodarczej programu Go China.

Aby poszerzyć kontakty handlowe między przedsiębiorcami z obu krajów, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ) organizuje misję gospodarczą dla polskich firm do chińskiego Ningbo. Przedsiębiorcy zainteresowani wyjazdem powinni zarezerwować sobie czas od 7 do 12 czerwca. Misja to kolejny ważny element programu Go China, który zachęca polski biznes do większejaktywności na rynkach azjatyckiego kraju.

W ramach wyjazdu organizator przewiduje udział polskich uczestników m.in. w China International Consumer Goods Fair, które odbędą się od 8 do 11 czerwca. Jedna z zasadniczych części targów będzie obejmowała ekspozycję towarów oferowanych przez eksporterów z Europy Środkowej i Wschodniej. Targom ma towarzyszyć wiele istotnych wydarzeń, m.in. konferencja na poziomie ministerialnym dotycząca współpracy handlowo-inwestycyjnej oraz tydzień wymiany kulturalnej. Podczas targów prezentowana będzie oferta towarów rynkowych z Polski.

Szczególnie istotne są takie branże, jak artykułyspożywcze, biżuteria, kosmetyki oraz nowoczesne wzornictwo wyrobów (m.in. szkło, kryształ). Dla firm biorących udział w wydarzeniu PAIIZ oferuje m.in. bezpłatne stoiska (standardowy wymiar stoiska to 9 mkw.), obsługę logistyczną (bezpłatny transport z Szanghaju do

Ningbo oraz transport między hotelem a kompleksem targowym) oraz rabaty w hotelach. Przedsiębiorcy będą też mogli uczestniczyć w wielu wydarzeniech organizowanych w czasie targów oraz w spotkaniach B2B. Liczba bezpłatnych stoisk jest ograniczona. W organizacji misji PAIIZ współpracuje z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji w Szanghaju.

Wykorzystując obecność polskich eksporterów artykułów konsumpcyjnych, chińska placówka chce zorganizować także spotkanie w szanghajskiej Strefie Wolnego Handlu oraz spotkanie matchmakingowe w jeszcze jednym, poza Ningbo, miastem w prowincji Zhejiang.

WAŻNA DATA

31.03

Do tego dnia można zgłaszać się na misję. Aby to zrobić, trzeba wypełnić formularz elektroniczny na stronie: www.gochina.gov.pl/CICGF_2014_Ningbo.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Polecane