Nokia stawia na rynek rosyjski

RAV, BLOOMBERG
opublikowano: 23-03-2010, 00:00

Największy producent telefonów komórkowych na świecie, którym kieruje Olli-Pekka Kallasvuo, chce w ciągu kilku lat powiększyć liczbę sklepów w Rosji. Dzięki temu chce zwiększyć liczbę klientów serwisów oferujących nawigację GPS oraz muzykę.

— Nasz cel to otwarcie w ciągu dwóch i pół roku 120 sklepów w miastach zamieszkanych przez co najmniej 50 tys. osób — twierdzi Victor Saeijs, szef sprzedaży Nokii na rynku euroazjatyckim.

Fiński gigant prowadzi również rozmowy z operatorami telefonicznymi, m.in. Mobile TeleSystems, numer jeden w Rosji, dotyczące sprzedaży usług oraz transferu danych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV, BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy