Nomi otwiera pięć marketów

ANP
opublikowano: 2009-11-09 10:54

Przyszły rok nie będzie łatwy, ale mimo to zwiększymy liczbę placówek — zapewniają przedstawiciele sieci.

Nomi, polska sieć handlowa oferująca artykuły dla domu i ogrodu, która ma 31 marketów, planuje otwarcie kolejnych pięciu.

— W ciągu półrocza chcemy otworzyć dwa markety, natomiast do końca 2010 r. kolejne trzy. Nie chcemy jeszcze ujawniać ich lokalizacji — mówi Krzysztof Rosłaniec, dyrektor strategii i marketingu w Nomi.

Ostatnio firma uruchomiła market w Dębicy o powierzchni 2 tys. mkw., który kosztował 7 mln zł. Strategia Nomi zakłada lokalizowanie marketów w centrach miejscowości do 200 tys. mieszkańców.

W 2008 r. sprzedaż firmy wyniosła około 563 mln zł, a zysk netto 11,05 mln zł.

— Mimo spowolnienia gospodarki, nadal odnotowujemy wzrost sprzedaży. Pierwsze półrocze 2009 przyniosło nam 4-procentowy wzrost — dodaje Krzysztof Rosłaniec.

Spółka liczy na wzrost sprzedaży pod koniec roku.

— Zazwyczaj w tym okresie występuje sezonowy wzrost sprzedaży asortymentu świątecznego w marketach budowlanych. Spodziewamy się, że przyszły rok nie będzie należał do najłatwiejszych, ale wierzę, że będzie lepszy niż obecny. Ludzie nadal remontują, budują czy wyposażają domy i mieszkania. Sądzę, że ta tendencja utrzyma się również w przyszłym roku — uważa Krzysztof Rosłaniec.

 Spółka liczy na wzrost sprzedaży pod koniec roku.
Spółka liczy na wzrost sprzedaży pod koniec roku.
None
None