Czytasz dzięki

Nowe dziecko The Heart i Mastercarda

opublikowano: 04-02-2020, 22:00

Digital Gateways, który powstał na platformie do „produkcji start-upów”, ma już poważnego klienta na narzędzie do zakładania konta online.

Fabryka start-upów — tak o powstałej pod koniec listopada 2018 r. platformie tworzenia „zwinnych” spółek, zakładanych jako odpowiedź na zgłaszane przez krajowe korporacje problemy technologiczne, mówili jej inicjatorzy z warszawskiego ośrodka przedsiębiorczości The Heart i Mastercarda. Z ich wspólnej „linii produkcyjnej” zjechała firma Digital Gateways (formalnie właścicielem jest The Heart). Start-up udostępnia rozwiązanie dla sektora finansowego umożliwiające zakładanie kont online. System wykorzystuje cyfrową weryfikację tożsamości klientów i elektroniczny podpis.

„Digital Gateways zapewnia bezpieczną i zgodną z prawem weryfikację klienta, któremu otwieramy drzwi do cyfrowego świata”— zachwala w komunikacie Maciej Marszałek, partner zarządzający The Heart, odpowiedzialny za program tworzenia spółek technologicznych w ramach organizacji.

Rozwiązanie może zostać zintegrowane z infrastrukturą banku lub firmy ubezpieczeniowej i jest udostępniane w modelu „white label”, co oznacza, że może być wykorzystywane pod marką użytkownika.

„Merytoryczne i technologiczne wsparcie Mastercarda przy budowaniu tej spółki umożliwiło nam stworzenie rozwiązania łatwego do integracji z różnorodnymi systemami” — podkreśla cytowany w komunikacie Maciej Marszałek.

System Digital Gateways wdrożył Credit Agricole Bank Polska — został zintegrowany z aplikacją CA24 Otwórz konto i służy do zakładania rachunków osobistych online.

Anna Grechowicz-Dorosz, szefowa Innovation Lab Credit Agricole, już zapowiedziała, że bank planuje zespolić rozwiązanie także ze swoją aplikacją mobilną. Digital Gateways bazuje na technologiach dostarczanych przez Autenti (platforma autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez internet) oraz Identt (wsparcie procesu automatycznej weryfikacji dokumentów i tożsamości).

Platforma The Heart działa w formule „venture building”, czyli przedsiębiorstwa specjalizującego się w tworzeniu start-upów. Obecnie w jej obrębie rozwijanych jest 18 projektów dla partnerów korporacyjnych i funduszy inwestycyjnych, z których cztery już działają. Poza Digital Gateways ogłoszono już powstanie Usave, porównywarki ubezpieczeń samochodowych oraz Fundacji Kids. Mastercard jest partnerem strategicznym projektów dla branży handlu detalicznego i sektora bankowego.

Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
×
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane