Nowe nośniki informacji są bardziej efektywne

Specjaliści alarmują — statystyczny obywatel naszego kraju coraz rzadziej sięga po książkę czy prasę. Odsetek osób, które czytają coś więcej niż codzienną gazetę przy śniadaniu, jest mało imponujący i sytuuje nasze społeczeństwo raczej daleko od średniej Unii Europejskiej. Przeciętny Polak zdecydowanie więcej czasu poświęca telewizji niż słowu drukowanemu. W dodatku, jeśli go zapytać, to okazuje się, iż z telewizyjnego seansu mało co zostaje mu w pamięci.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ