Nowi kreatywni w DougFaberFamily

MAZ
opublikowano: 2007-12-10 00:00

Do agencji DougFaberFamily dołączyli Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka — nowi dyrektorzy kreatywni. Od czerwca 2007 r. pracowali jako deputy creative directors w agencji DDB. Wcześniej tworzyli team kreatywny w Saatchi & Saatchi w Warszawie i Londynie, realizując projekty m.in. dla Toyoty, Procter & Gamble i Carlsberga. Są jednym z najczęściej nagradzanych polskich teamów kreatywnych. Zdobyli ponad 40 nagród na festiwalach w Polsce i na świecie. Do ich najcenniejszych trofeów należą nagrody z Cannes, Epica, Eurobest, EFFIE, Art Directors Club of Europe. Są autorami kampanii „Wolność słowa na Białorusi” dla Amnesty International, która zdobyła Grand Prix w konkursie Art Directors Club of Europe, Grand Prix konkursu EFFIE oraz Brązowego Lwa w Cannes.