Nowy gracz w e-mail marketingu

MK
opublikowano: 20-02-2013, 00:00

SPLIO

Dostawca rozwiązań z pogranicza e-mail marketingu i CRM wchodzi na polski rynek, gdzie będzie konkurował m.in. z firmami FreshMail, GetResponse i Sare. Produkty spółki Splio przeznaczone są głównie dla handlu detalicznego. Najważniejsza oferta to platforma wspierająca marketing bezpośredni. Narzędzie o nazwie EmailForge4 obsługuje m.in. kampanie prowadzone za pomocą poczty elektronicznej, sieci społecznościowych, wiadomości tekstowych SMS i — wedle zapewnień producenta — może być łatwo integrowane z innymi systemami biznesowymi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane