Nowy sklep E.Leclerc kosztował 20 mln zł

Agnieszka Janas
04-11-2003, 00:00

Jutro w Kłodzku otwarty zostanie kolejny hipermarket grupy E.Leclerc. Koszt budowy hipermarketu oszacowany został na 20 mln zł. Całkowita powierzchnia sprzedaży marketu w Kłodzku wynosi około 2 tys. mkw. W placówce zatrudnienie znalazło ponad 100 osób. Nowy sklep będzie dwunastą placówką handlową sieci, która swym zasięgiem obejmuje obecnie województwa: mazowieckie (3 hipermarkety

w Warszawie, 1 w Radomiu), lubelskie (2 hipermarkety

w Lublinie), łódzkie (1 hipermarket

w Łodzi, 1 supermarket w Bełchatowie), dolnośląskie

(1 hipermarket we Wrocławiu, 1 supermarket w Kłodzku), warmińsko-mazurskie (Olsztyn) i podkarpackie (Rzeszów). Ponadto grupa prowadzi dwie stacje benzynowe zlokalizowane na parkingach hipermarketów

w Olsztynie i Rzeszowie. Łącznie w Polsce grupa E.Leclerc zatrudnia blisko 3 tys. osób, a jej obroty w 2002 r. wyniosły 1,53 mld zł.

W 2003 r. grupa E.Leclerc uruchomiła hipermarket w Lublinie oraz supermarket w Bełchatowie i rozpoczyna budowę kolejnych dwóch w Nowym Targu i Tychach. Łącznie nakłady inwestycyjne grupy w 2003 r. wyniosą prawie 160 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Janas

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Nowy sklep E.Leclerc kosztował 20 mln zł