Od chemików po masaż: sale na każde zajęcia

Karolina Zawadka
18-09-2016, 22:00

Wynajem pomieszczeń, katering, noclegi — portal salerezerwacje.pl wyręcza przedsiębiorców, którzy chcą przygotować szkolenia lub konferencje

Obecnie, gdy dla osób prowadzących biznes każda godzina jest niezwykle cenna, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje outsourcing usług. Jednym z najlepszych narzędzi, które w tym pomaga, jest internet. W nim szukają pomocy osoby chcące zorganizować np. zajęcia dla kilkunastu osób lub konferencję. Odpowiedzi na swoje pytania i potrzeby znajdą na portalu salerezerwacje.pl. Umożliwia on firmom błyskawiczne wynajęcie miejsc do organizacji tego typu wydarzeń.

ODCIĄŻYĆ FIRMY:
Zobacz więcej

ODCIĄŻYĆ FIRMY:

— Organizowanie szkoleń i spotkań biznesowych jest dosyć skomplikowane i pochłania dużo czasu, dlatego postanowiliśmy ułatwić zadanie przedsiębiorcom, którzy mają w planach tego typu wydarzenia — mówi Magdalena Dąbtowska, menedżer portalu salerezerwacje.pl. Wojciech Robakowski

Po pierwsze: oszczędność

Polski serwis stworzył bazę danych sal szkoleniowych, konferencyjnych i wyposażonych w specjalistyczny sprzęt. Firma powstała w 2013 r., a główną siedzibę ma w Poznaniu.

— Sale, które znajdują się na portalu salerezerwacje.pl, są wyposażone w sprzęt potrzebny do organizacji szkoleń. Pomieszczenia reprezentują standard na wysokim poziomie i zdecydowana większość z nich wyposażona jest w Wi-Fi, rzutnik i nagłośnienie. Przeważnie sale dostosowane są również do potrzeb osób niepełnosprawnych. Co więcej, jako jedni z nielicznych oferujemy szeroki wachlarz sal specjalistycznych. Należą do nich m.in. sale komputerowe, farmaceutyczne, chemiczne, stomatologiczne, techniki dentystycznej, medyczne, masażu, kosmetyczne, fryzjerskie, wizażu czy też stylizacji paznokci — mówi Sławomir Drapiński, szef portalu salerezerwacje.pl.

— Idea, która przyświecała nam przy tworzeniu portalu, to przede wszystkim oszczędność czasu dla osób, które zajmują się organizacją szkoleń i spotkań biznesowych. Taka procedura jest dosyć skomplikowana i pochłania dużo czasu, więc naszym zamierzeniem było skrócenie procesu żmudnego poszukiwania i wykonywania mnóstwa telefonów, aby znaleźć odpowiednie miejsce do zorganizowania danego wydarzenia — mówi Magdalena Dąbrowska, menedżer portalu salerezerwacje.pl.

Portal salerezerwacje.pl obecnie ma w swojej bazie ponad 1300 sal i jest obecny w ponad 60 miastach — z tego prawie 900 sal w 50 miastach jest dostępnych w systemie bezpośredniej rezerwacji on- -line na stronie internetowej. Jeśli chodzi o pozostałe miejsca — ich rezerwacji można dokonać w ramach indywidualnych uzgodnień i ofert za pośrednictwem zespołu doradców. Kto najczęściej korzysta z rezerwacji?

— Naszymi klientami są zarówno małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa. Mogą korzystać z szerokiego wachlarza sal. Co istotne, dysponujemy sprawdzoną bazą firm podwykonawczych. Mamy doświadczenie w doborze sal, menu na przerwę kawową oraz lunchową, również z uwzględnieniem indywidualnych wymagań żywieniowych — mówi Sławomir Drapiński.

Pomoc opiekunów

Oferta firmy to nie tylko wynajem sal szkoleniowych. Klienci otrzymają również profesjonalną obsługę ze strony opiekuna. Salerezerwacje.pl świadczą również wiele dodatkowych usług, takich jak katering, wynajem sprzętu multimedialnego, tłumaczenia, zatrudnienie trenera na szkolenie, a nawet możliwość noclegu.

— Po trzech latach prowadzenia biznesu wiemy, czego oczekuje od nas klient. Dlatego służymy doradztwem, jeśli chodzi o dobór odpowiedniej sali, katering, wyposażenie czy inne dodatkowe usługi. Jesteśmy elastyczni i dyspozycyjni dla klientów. Mamy też zespół doradców, który wciąż się rozrasta. Z biegiem czasu poznajemy kolejne nietypowe potrzeby naszych klientów i staramy się rozwijać w kierunku ich spełnienia. Wciąż optymalizujemy naszą stronę internetową pod kątem funkcjonalności i kompletności zapotrzebowania — podkreśla Magdalena Dąbrowska.

Wypracowane relacje

Sale rezerwować można zarówno telefonicznie, poprzez rozmowę z konsultantem, jak i internetowo. Zainteresowana firma w ciągu kilku minut jest w stanie samodzielnie zarezerwować interesujące ją miejsce wraz ze wszystkimi dodatkowymi elementami. Drogą najczęściej wybieraną przez klientów wciąż są rozmowy telefoniczne z konsultantami, ale coraz większą popularnością cieszy się dokonywanie rezerwacji online.

Na tę metodę decydują się przedsiębiorcy o sprecyzowanych wymaganiach i oczekiwaniach, którym dodatkowo zależy na maksymalnym skróceniu procesu rezerwacji. Natomiast kontakt telefoniczny wybierają najczęściej stali klienci, bezpośrednio związani z konkretnym koordynatorem z biura obsługi. Tu zazwyczaj mamy do czynienia z wypracowanymi relacjami między doradcą a klientem. Portal zajmuje się organizacją różnego rodzaju wydarzeń — od spotkań trwających godzinę po wielogodzinne konferencje.

— W przypadkach, kiedy klienci zlecają nam wyszukanie miejsc na krótkie spotkania bez skomplikowanych oczekiwań, jesteśmy w stanie zrealizować takie zamówienie nawet z dnia na dzień. Ale kiedy w wydarzeniu ma wziąć 200 czy 300 osób, wymaga to dłuższych przygotowań — mówi Magdalena Dąbrowska. Baza serwisu stale się powiększa. Firma jest zainteresowana współpracą nie tylko z firmami, które chcą zorganizować konferencje czy spotkanie biznesowe, ale również z właścicielami sal na terenie całej Polski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Zawadka

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Od chemików po masaż: sale na każde zajęcia