Ofensywa Alfa Romeo

Koncern Fiat Chrysler Automobiles planuje mocno odświeżyć ofertę sportowej marki Alfa Romeo.

Do 2018 r. na rynku pojawi się siedem nowych aut. Sedan Giulia ma rywalizować z BMW serii 3, a model Alfetta z BMW serii 5. W planach włoskiej marki, która należy do koncernu, są też dwa SUV-y — kompaktowy crossover i jeden większy model. Pojawią się na rynku za kilka lat.

Relaunch marki Alfa Romeo, która ma ponad 100-letnią tradycję, obok planów rozwoju marki Maserati, jest kluczem do odzyskania silnej pozycji w Europie dla całego koncernu. Samochody obu marek mają być nadal produkowane we Włoszech.

Fiat przejął markę Alfa Romeo w 1986 r. W 2013 r. sprzedaż marki sięgnęła 100 tys. egzemplarzy, ale koncern ocenia potencjał na 500 tys.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Ostruszka

Polecane